Și Dumnezeu a fost femeie

Și Dumnezeu a fost femeie
de Gabriela Mimi Boroianu
14.01.2024

Într-o zi Dumnezeu îți va spune:

  • Să nu uiți, tu ești nevoia mea de a iubi!

Și vei înțelege ce ai pierdut…
….
Am creat lumea din plictiseală; șase zile am muncit la ea
și era măreață!

Cu mâinile mele am creat un rai în care fiecare ființă are o pereche…

Și mâinile mele strângeau lutul
ca pe o bucată de carne fără viață
și sub ochii mei lutul devenea oglindă
a chipului, a dorinței, a nevoii…
Și ai apărut tu!

N-am vrut să te sperii.
Am scos-o din mine pe Lilith,
dar independența ei era prea mult pentru tine
și ți-am dat-o pe Eva;

Și pomul cunoașterii, ca să înțelegi nevoia mea de tine.

Tu erai mulțumit să privești cerul, precum pământul însetat de ploaie

Și ce ușor mi-a fost să-ți dau mărul și să te scot din confortul în care te complăceai…

Și ți-am făcut copii, să te pot iubi mai mult prin ochii lor.

Dar ce nu ți-am dat?!…

N-am cerut mult
decât să mă asculți,
și uneori să-mi răspunzi…

Dacă ai fi înțeles că tu ești poezia mea
ți-aș fi dat nemurirea…

2 gânduri despre &8222;Și Dumnezeu a fost femeie&8221;

Lasă un comentariu