Renegare

Întunericul mi s-a lipit de piele
Pierdut-am și lumina de-nceput
În gândurile mele-i dans de iele
Iar zboru-n aripi n-a mai încăput.

Din furie am împletit zăbrele
La cușca din durere le-am bătut
Și-am adunat dorințele rebele
Nefericirea mi-am făcut-o scut

Și supărată m-am dezis de tine
Iar rugilor izvorul l-am secat
O lume-ntreagă am închis-o-n mine
Mânjind-o-n necredință și păcat

Inima-i neagră, lăcaș pentru jivine…
Căci dragostea din viață, mi-ai luat!

de Gabriela Mimi Boroianu
22.05.2016

Un gând despre &8222;Renegare&8221;

Lasă un răspuns

