Dimineți amare

​Dimineți amare

de Gabriela Mimi Boroianu

07.01.2017

Am făcut cafea 

urmând ritualul… 

Ceașca ta, 

ceașca mea… 

M-am așeazat pe locul meu 

venise și soarele… 

Chiar și iarna își savura 

clipele de răsfăț 

așezându-se peste viețile nostre…


Priveam ceașca ta 

și sorbeam amintiri 

zâmbind unui timp 

în care mi-erai…

Și picăturile de dor 

umpluseră ceașca 

până la refuz 

cu lipsa ta…


Numai ție nu-ți pasă 

Stai închis în liniștea ta 

lăsând doar tăcerile 

să-ți acopere urmele…


Și cafeaua s-a răcit 

s-a răcit…

ca o inimă 

ce a uitat să mai bată

2 gânduri despre &8222;Dimineți amare&8221;

Lasă un răspuns

