Învață-mă

Învață-mă

Mi-ai citit în palmă,
răscolind pasiuni adormite-ntre vise.
Cu degetele scormonitoare
ai descuiat uși zăvorâte
pe care nu știam
că sufletul le are
descătuşind dorințele nebune.
Mi-ai dat foc inimii
iar sângele șuvoi de lavă
îmi arde carnea.
Buzele tale fac crevase
în pielea mea ce strigă
după acoperământul palmelor tale…
Sărută-mă… să mor și să învii
în brațele ce mă înlănțuie
ca un cerc de foc
din care nu vreau să scap.
Iubește-mă arătându-mi
o nouă dimensiune o vieții.
Dezleagă misterul trupului meu
învățându-mă pe mine
despre mine
în șoaptele ce desenează fiori
sub pielea mea acoperită
de roua pasiunii tale…
Învață-mă să iubesc
citindu-mi în palmă
secretele destinului…

de Gabriela Mimi Boroianu
08.04.2015

Lasă un răspuns

