Nebun de tine

Nebun de tine

Nebun de toate și de tine
Dansez cu frunzele pe drum,
Doinesc suavele-mi suspine
Căci inima din piept mi-e scrum.
Și plâng și râd și iarăși plâng
Cu umbrele mă-ntind la joc,
Plecat mă duc dar nu ajung,
Să prind o boabă de noroc…
Și mă impiedic de visări,
Mai cad în doruri, mă ridic
Rostindu-ți tainice chemări
Ce nu primesc în schimb nimic…
Nebun de toate și de viață,
Nebun de tine și de noi,
Strivesc sub tălpi o dimineață
În drum spre lumea de apoi…

de Gabriela Mimi Boroianu
04.03.2015

Lasă un răspuns

